Screeningsautoriteit Justis screent om inzicht te krijgen in de betrouwbaarheid van personen en organisaties. Justis doet dit in het belang van het functioneren van de rechtsstaat en de veiligheid in en van de samenleving.
Justis screent op terreinen waarvan politiek en samenleving vinden dat betrouwbaarheid belangrijk is. Justis maakt hierbij gebruik van unieke informatie die alleen voor de overheid beschikbaar is. Daar waar het bedrijfsleven screent, wil Justis dat dit betrouwbaar gebeurt en daarom screent ze deze organisaties ook. Justis draagt bij aan de veiligheid in en van de samenleving en doet recht aan de beginselen van de rechtsstaat, aangezien de rechtsstaat alleen goed kan functioneren als de betrouwbaarheid en veiligheid zijn gewaarborgd.
Bij het screenen van personen en organisaties stelt Justis de principes van de rechtsstaat centraal. Onafhankelijk en met oog voor privacy weegt Justis, vanuit een wettelijke basis, individuele belangen van personen en organisaties af tegen het collectieve belang, met als doel kwetsbare belangen te beschermen en risico’s te verminderen.
Omschrijving | Vastgestelde begroting (1) | Realisatie (2) | Verschil (3 = 2 - 1) | Realisatie 2023 |
---|---|---|---|---|
Baten | ||||
Omzet | 62.926 | 69.893 | 6.967 | 60.109 |
- Omzet moederdepartement | 58.067 | 63.836 | 5.769 | 55.114 |
- Omzet overige departementen | 4.032 | 5.082 | 1.050 | 4.083 |
- Omzet derden | 827 | 975 | 148 | 912 |
Rentebaten | 1.640 | 1.640 | 1.202 | |
Vrijval voorzieningen | 0 | |||
Bijzondere baten | 0 | 0 | 382 | |
Totaal baten | 62.926 | 71.533 | 8.607 | 61.693 |
Lasten | ||||
Apparaatkosten | 62.926 | 64.226 | 1.300 | 56.801 |
-Personele kosten | 34.364 | 40.409 | 6.045 | 32.993 |
Waarvan eigen personeel | 30.906 | 30.912 | 6 | 26.254 |
Waarvan inhuur externen | 3.458 | 9.497 | 6.039 | 6.739 |
Waarvan overige personele kosten | 0 | 0 | 0 | 0 |
-Materiële kosten | 28.562 | 23.817 | ‒ 4.745 | 23.808 |
Waarvan apparaat ICT | 1.165 | 564 | ‒ 601 | 697 |
Waarvan bijdrage aan SSO's | 10.286 | 6.854 | ‒ 3.432 | 8.850 |
Waarvan overige materiële kosten | 17.111 | 16.399 | ‒ 712 | 14.261 |
Materiële programma kosten | 0 | 0 | 0 | 0 |
Rentelasten | 0 | 0 | 0 | 0 |
Afschrijvingskosten | 0 | 0 | 0 | 0 |
-Materieel | 0 | 0 | 0 | 0 |
Waarvan apparaat ICT | 0 | 0 | 0 | 0 |
Waarvan overige materiële afschrijvingskosten | ||||
-Immaterieel | 0 | 0 | 0 | 0 |
Overige lasten | 0 | 0 | 0 | 0 |
Waarvan dotaties voorzieningen | 0 | 0 | 0 | |
Waarvan Bijzondere lasten | 0 | 0 | 0 | 0 |
Totaal lasten | 62.926 | 64.226 | 1.300 | 56.801 |
Saldo van baten en lasten gewone bedrijfsuitoefening | 0 | 7.307 | 7.307 | 4.892 |
Agentschapsdeel Vpb-lasten | 0 | 0 | 0 | 0 |
Saldo van baten en lasten | 0 | 7.307 | 7.307 | 4.892 |
Baten
Omzet moederdepartement | 2024 | 2023 |
---|---|---|
Waarvan direct gerelateerd aan geleverde producten/diensten | ||
- VOG NP | 26.673 | 22.761 |
- VOG RP | 830 | 558 |
- Gratie | 1.185 | 1.053 |
- Naamswijziging | 3.727 | 3.751 |
- VOG-P | 764 | 855 |
- Toekomstvaste IV, POK-OOO | 1.769 | 2.517 |
Totaal DGSenB | 34.948 | 31.495 |
- BIBOB | 11.435 | 8.647 |
- Risicomeldingen | 7.828 | 6.137 |
- Netwerktekening | 1.583 | 1.307 |
- Garantstellingsregeling curatoren | 1.472 | 1.286 |
- WPBR Ondernemingen | 1.028 | 914 |
- WPBR leidingevenden | 589 | 601 |
- Wet Wapens en Munitie Ontheffingen | 613 | 532 |
- Wet Wapens en Munitie Administratieve Beroepen | 1.680 | 1.309 |
- BOA | 3.055 | 2.704 |
- BOD | 174 | 182 |
- Screenen incassodienstverlening | 1.058 | 0 |
Totaal DGRR | 30.515 | 23.619 |
Waarvan overige ontvangsten/bijdragen van het moederdepartement | 1.627 | 0 |
Totaal | 63.836 | 55.114 |
Omzet overige departementen | 2024 | 2023 |
---|---|---|
Verdeeld naar productgroep: | ||
- Ministerie van I&W | 225 | 243 |
- DUO | 265 | 412 |
- Ministerie van EZ | 0 | ‒ 123 |
- Ministerie van VWS | 4.073 | 3.551 |
- Ministerie van OCW | 187 | 0 |
- Ministerie van SZW | 443 | 0 |
Financieringresultaat EZ VWS | ‒ 111 | 0 |
Totaal | 5.082 | 4.083 |
Omzet derden | 2024 | 2023 |
---|---|---|
Verdeeld naar productgroep: | ||
- VOG(VOG NP, VOG RP en GVA) | 975 | 912 |
- Naamswijziging | 0 | 0 |
- WPBR | 0 | 0 |
- BIBOB | 0 | 0 |
- WWM | 0 | 0 |
- Sancties | 0 | 0 |
Totaal | 975 | 912 |
Bijzondere baten | 2024 | 2023 |
---|---|---|
Vrijval overgang ideal ING | 0 | 291 |
Correctie werkvoorraden V&T | 0 | 91 |
Totaal baten | 0 | 382 |
Omzet moederdepartement
De omzet moederdepartement komt grotendeels uit het IBOS-kader.
Het IBOS kader bedroeg oorspronkelijk € 60,1 mln. Dit is gedurende het jaar 2024 verhoogd tot € 65,9 mln. De ophoging wordt onder andere veroorzaakt door de LPO (€ 3,7 mln.), alsmede de bijdrage voor de regeling kostenloze naamswijziging en Wet Introductie Gecombineerde Geslachtsnaam (€ 1,3 mln.). Vanwege lagere productie dan begroot zal Justis in 2025 € 1,6 mln. terug storten naar de opdrachtgevers. Hiervan wordt € 1,0 mln. veroorzaakt door een lagere productie van BIBOB. € 0,6 mln. veroorzaakt door een lagere productie van de VOG.De € 1,6 mln. is dan ook niet opgenomen in de baten.
Verder vallen onder het IBOS-kader onder andere de bijdrage voor Toekomstvaste IV (€ 500K).
Het moederdepartement heeft Justis daarnaast financiering verstrekt voor de initiatiefase Wet Kwalitieit Incassodienstverlening (WKI) (€ 1,1 mln).
Omzet overige departementen
In 2024 heeft Justis voor het ministerie van SZW de EAUT Uitzendbureau's uitgevoerd (€ 443K). Verder is voor het ministerie van OCW het vooronderzoek Kennisveiligheid uitgevoerd (€ 187K).
In 2024 is er voor CS KO (DUO) uitgevoerd (€ 265K.). Het aantal abonnementen was 296.012. Ten opzichte van het begrote aantal van 270.000 is het verschil 26.012.
Voor IW (CS KO) is de realisatie in aantallen 60.051 tov het begrote aantal van 55.000. De eindrekening komt hiermee uit op € 225K.
De gratis VOGs is in 2024 uitgekomen op € 4,1 mln. Het aantal is uitgekomen op 239.587 ipv 225.000.
Omzet derden
De omzet derden bestaat uit omzet die noch uit het moederdepartement, noch uit overige departementen komt. Dit betreft het product VGA, baten zijn in lijn met 2023.
Rentebaten
In 2024 heeft Justis € 1,6 mln. aan rentebaten ten opzichte van € 1,2 mln. in 2023.
Bijzondere baten
In 2024 zijn er geen bijzondere baten.
Lasten
Personele kosten | 2024 | 2023 |
---|---|---|
Waarvan eigen personeel | 30.912 | 26.254 |
Waarvan externe inhuur | 9.497 | 6.739 |
Waarvan overige personele kosten | 0 | 0 |
Totaal | 40.409 | 32.993 |
Materiële kosten | 2024 | 2023 |
---|---|---|
Waarvan apparaat ICT | 564 | 697 |
Waarvan bijdrage aan SSO's | 6.854 | 8.850 |
Waarvan overige materiele kosten | 16.399 | 14.261 |
Totaal | 23.817 | 23.808 |
Personele kosten
De gerealiseerde personele kosten zijn ten opzichte van 2023 met € 6 mln. gestegen.
De stijging van kosten eigen personeel wordt veroorzaakt door de loonontwikkeling en wordt aan de andere kant beperkt door de nog onvervulde vacatures, bij een formatie van 412 FTE was de ambtelijke bezetting in 2024 gemiddeld 351 FTE. Deze onvervulde vacatures dragen ook bij aan de hogere lasten voor externe inhuur (66 FTE).
Materiële kosten
De lagere realisatie 2024 op «bijdrage aan SSO's» ten opzichte van 2023 wordt deels veroorzaakt door de vermindering van het aantal gehuurde etages van 4 naar 3 (€ 1,5 mln). De hogere realisatie op overige materiële kosten zit met name op inbesteding ICT (€ 1,9 mln).
Saldo van baten en lasten
Het positieve exploitatieresultaat ad € 7,3 mln. is de resultante van nieuwe dienstverlening (€ 2,4 mln), rentebaten (€ 1,6 mln), additionele projecten (€ 0,6 mln) en overige omzet (€ 1,4 mln), gecombineerd met een lichte stijging van de lasten.
31-12-2024 | 31-12-2023 | |
---|---|---|
Activa | ||
Vaste Activa | 0 | 0 |
Materiële vaste activa | 0 | 0 |
waarvan grond en gebouwen | 0 | 0 |
waarvan installaties en inventarissen | 0 | 0 |
waarvan projecten in uitvoering | 0 | 0 |
waarvan overige materiële vaste activa | 0 | 0 |
Immateriële activa | 0 | 0 |
Vlottende Activa | 24.659 | 34.611 |
Voorraden en onderhanden projecten | 0 | 0 |
Debiteuren | 421 | 784 |
Overige vorderingen en overlopende activa | 3.032 | 1.570 |
Liquide middelen | 21.206 | 32.257 |
Totaal Activa | 24.659 | 34.611 |
Passiva | ||
Eigen vermogen | 10.665 | 6.600 |
Exploitatiereserve | 3.358 | 1.710 |
Onverdeeld resultaat | 7.307 | 4.890 |
Voorzieningen | 0 | 0 |
Langlopende schulden | 0 | 0 |
Leningen bij het Ministerie van Financiën | 0 | 0 |
Kortlopende schulden | 13.994 | 28.011 |
Crediteuren | 2.953 | 2.357 |
Belastingen en premies sociale lasten | 0 | 0 |
Kortlopend deel leningen bij het Ministerie van Financiën | 0 | 0 |
Overige schulden en overlopende passiva | 11.041 | 25.654 |
Totaal Passiva | 24.659 | 34.611 |
Toelichting op de debetzijde van de balans
Activa
De afname van liquide middelen ten opzichte van 2023 wordt veroorzaakt door een snellere incassering door de opdrachtgevers van de leges. Dit heeft ook impact op de overige schulden en overlopende passiva.
Van de post «Debiteuren» heeft € 421K betrekking op derden. Van de post «Overige vorderingen en overlopende activa» heeft € 936K betrekking op moederdepartement, € 2,0 mln. betrekking op overige departementen en € 131K betrekking op derden.
Toelichting op de creditzijde van de balans
Jaar | Omzet | Eigen vermogen | % |
---|---|---|---|
2024 | 69.893 | 3.056 | 4% |
2023 | 60.108 | 2.716 | 5% |
2022 | 53.330 | 1.710 | 3% |
Exploitatie-reserve | Onverdeeld resultaat | Totaal | |
---|---|---|---|
Stand 01-01-2024 | 1.710 | 4.890 | 6.600 |
Onverdeeld resultaat 2023 (+/-) | 4.890 | ‒ 4.890 | 0 |
Toevoeging door moederdepartement (+) | 642 | 0 | 642 |
Storting aan moederdepartement (-/-) | ‒ 3.884 | 0 | ‒ 3.884 |
Onverdeeld resultaat 2024 (+/-) | 0 | 7.307 | 7.307 |
Stand 31-12-2024 | 3.358 | 7.307 | 10.665 |
Eigen vermogen
Op grond van de gemiddelde omzet over de jaren 2022, 2023 en 2024 bedraagt de maximaal toegestane stand van het eigen vermogen € 3,1 mln. De berekening van het maximale eigen vermogen is gebonden aan een maximumomvang van 5% van de gemiddelde jaaromzet berekend over de laatste drie jaar (artikel 27 lid 4 c van de Regeling agentschappen).
De stand van het eigen vermogen ultimo 2024 komt daarmee op een bedrag van € 3,4 mln. positief. Het maximum is gesteld op € 3,1 mln. Daarom wordt voorgesteld om € 0,3 mln. Terug te boeken naar de eigenaar.
Het onverdeelde resultaat 2024 bedraagt € 7,3 mln. positief.
In totaal wordt € 7,6 mln. conform de Regeling Agentschappen teruggeboekt naar de eigenaar.
Kortlopende schuldenVan de post ‘Overige schulden en overlopende passiva‘ heeft € 5,0 mln. betrekking op het moederdepartement, € 0,9 mln. betrekking op overige departementen en € 4,5 mln. betrekking op derden.
Vastgestelde begroting | Realisatie | Verschil | |
---|---|---|---|
(1) | (2) | (3) = (2) - (1) | |
1.Rekening Courant RHB 1 januari 2024 +/+ stand depositorekeningen | 15.588 | 32.257 | 16.669 |
Totaal ontvangsten operationele kasstroom(+/+) | 62.926 | 124.025 | 61.099 |
Totaal uitgaven operationele kasstroom (-/-) | ‒ 62.926 | ‒ 131.834 | ‒ 68.908 |
2.Totaal operationele kasstroom | 0 | ‒ 7.809 | ‒ 7.809 |
Totaal investeringen (-/-) | 0 | 0 | 0 |
Totaal boekwaarden desinvesteringen (+/+) | 0 | 0 | 0 |
3.Totaal investeringskasstroom | 0 | 0 | 0 |
Eenmalige uitkering aan moederdepartement (-/-) | 0 | ‒ 3.884 | ‒ 3.884 |
Eenmalige storting door het moederdepartement (+/+) | 0 | 642 | 642 |
Aflossing op leningen (-/-) | 0 | 0 | 0 |
Beroep op leenfaciliteit (+/+) | 0 | 0 | 0 |
4.Totaal financieringskasstroom | 0 | ‒ 3.242 | ‒ 3.242 |
5.Rekening-courant RHB 31 december 2024 +/+ stand depositorekeningen (=1+2+3+4) | 15.588 | 21.206 | 5.618 |
Realisatie | Realisatie | Realisatie | Realisatie | Vastgestelde begroting | Verschil | |
---|---|---|---|---|---|---|
2021 | 2022 | 2023 | 2024 | 2024 | ||
Risicomeldingen | ||||||
Tarief | n.v.t. | n.v.t. | n.v.t. | n.v.t. | n.v.t. | |
Volume | 2.190 | 1.100 | 1.100 | 2.521 | 1.100 | 1421 |
Omzet (x €1.000)1 | ‒ | ‒ | ‒ | ‒ | ‒ | |
Doorlooptijd | n.t.b. | n.t.b. | n.t.b. | n.t.b. | n.t.b. | |
Netwerktekeningen | ||||||
Tarief | n.v.t. | n.v.t. | n.v.t. | n.v.t. | n.v.t. | |
Volume | 781 | 750 | 800 | 935 | 800 | 135 |
Omzet* (x €1.000) | ‒ | ‒ | ‒ | ‒ | ‒ | |
Doorlooptijd: % verstrekking A binnen 3 dagen | 71% | 83% | 85% | 73% | 75% | |
Doorlooptijd: % verstrekking B binnen 4 weken | 97% | 100% | 97% | 99% | 75% | |
Doorlooptijd: % verstrekking C binnen 4 maanden | 100% | 100% | 100% | 99% | 95% | |
Garantstellingsregeling curatoren | ||||||
Tarief | n.v.t. | n.v.t. | n.v.t. | n.v.t. | n.v.t. | |
Volume | 700 | 526 | 700 | 1121 | 700 | 421 |
Omzet* (x €1.000) | ‒ | ‒ | ‒ | ‒ | ‒ | |
Doorlooptijd: % positieve beslissing binnen 8 weken | 93% | 87% | 93% | 95% | 95% | |
Doorlooptijd: % negatieve beslissing binnen 8 weken | 100% | 95% | 83% | 100% | 95% | |
BIBOB | ||||||
Tarief | € 700,00 | € 700,00 | € 700,00 | € 700,00 | € 700,00 | |
Volume | 418 | 291 | 230 | 223 | 280 | ‒ 57 |
Omzet* (x €1.000) | € 217 | € 158 | € 133 | € 153 | € 160 | |
Doorlooptijd: % binnen 8 weken | 54% | 62% | 39% | 33% | 60% | |
Doorlooptijd: % binnen 12 weken | 82% | 85% | 79% | 79% | 95% | |
Gratie | ||||||
Tarief | n.v.t. | n.v.t. | n.v.t. | n.v.t. | n.v.t. | |
Volume | 801 | 977 | 863 | 1.002 | 1.000 | 2 |
Omzet* (x €1.000) | ‒ | ‒ | ‒ | ‒ | ‒ | |
Doorlooptijd: % binnen 6 maanden | 80% | 66% | 72% | 60% | 90% | |
Verklaring omtrent het Gedrag (VOG NP) | ||||||
Tarief (via gemeenten) | € 41,35 | € 41,35 | € 41,35 | € 41,35 | € 41,35 | |
Tarief (elektronisch) | € 33,85 | € 33,85 | € 33,85 | € 33,85 | € 33,85 | |
Volume | 1.276.084 | 1.329.722 | 1.310.157 | 1.347.531 | 1.450.000 | ‒ 102.469 |
Omzet* (x €1.000) | € 43.195 | € 45.011 | € 44.531 | € 45.807 | € 49.083 | |
Doorlooptijd met onderzoek: % binnen 4 weken | 99% | 99% | 99% | 97% | 98% | |
Doorlooptijd: % binnen 8 weken na VTA | 75% | 70% | 47% | 27% | 85% | |
Verklaring omtrent het Gedrag (VOG RP) | ||||||
Tarief | € 207,00 | € 207,00 | € 207,00 | € 207,00 | € 207,00 | |
Volume | 6.112 | 7.411 | 6.529 | 8.003 | 11.500 | ‒ 3.497 |
Omzet* (x €1.000) | € 1.265 | € 1.534 | € 1.352 | € 1.657 | € 2.381 | |
Doorlooptijd met onderzoek: % binnen 8 weken | 100% | 100% | 100% | 100% | 98% | |
Doorlooptijd: % binnen 12 weken na VTA | 63% | 100% | 83% | 0% | 95% | |
VOG-P | ||||||
Tarief | n.v.t. | n.v.t. | n.v.t. | € 70,00 | € 70,00 | |
Volume | n.v.t. | n.v.t. | n.v.t. | 22.398 | 12.000 | 10.398 |
Omzet overige departementen (x €1.000) | n.v.t. | n.v.t. | n.v.t. | € 1.568 | € 840 | |
VOG-VWS | ||||||
Volume | 156.161 | 217.737 | 225.730 | 239.587 | 225.000 | 14.587 |
Omzet overige departementen (x €1.000) | € 3.279 | € 3.436 | € 3.551 | € 4.073 | € 3.705 | |
Gedragsverklaring aanbesteden | ||||||
Tarief | € 75,00 | € 75,00 | € 75,00 | € 75,00 | € 75,00 | |
Volume | 12.983 | 10.506 | 11.629 | 12.451 | 10.500 | 1.951 |
Omzet* (x €1.000) | € 974 | € 788 | € 912 | € 975 | € 828 | |
Doorlooptijd met onderzoek: % binnen 8 weken | 100% | 100% | 100% | 100% | 95% | |
Doorlooptijd: % binnen 12 weken na VTA | 100% | 97% | 71% | 52% | 95% | |
Naamswijziging | ||||||
Tarief | € 835,00 | € 835,00 | € 835,00 | € 835,00 | € 835,00 | |
Volume | 2.749 | 3.429 | 3.882 | 3.626 | 3.500 | 126 |
Omzet* (x €1.000) | € 1.594 | € 1.835 | € 2.185 | € 2.004 | € 2.041 | |
Doorlooptijd: % binnen 20 weken | 85% | 65% | 85% | 97% | 98% | |
Wet Wapens en Munitie beroepen | ||||||
Tarief | n.v.t. | n.v.t. | n.v.t. | n.v.t. | n.v.t. | |
Volume | 151 | 300 | 100 | 116 | 150 | ‒ 34 |
Omzet* (x €1.000) | ‒ | ‒ | ‒ | ‒ | ‒ | |
Doorlooptijd: % binnen 26 weken | 97% | 90% | 60% | 80% | 95% | |
Wet Wapens en Munitie ontheffingen | ||||||
Tarief | € 80,00 | € 80,00 | € 80,00 | € 80,00 | € 80,00 | |
Volume | 308 | 267 | 296 | 402 | 360 | 42 |
Omzet* (x €1.000) | € 23 | € 20 | € 23 | € 30 | € 25 | |
Doorlooptijd: % binnen 13 weken | 84% | 89% | 84% | 85% | 95% | |
BOA (Buitengewone opsporingsambtenaren) | ||||||
Tarief | n.v.t. | n.v.t. | n.v.t. | n.v.t. | n.v.t. | |
Volume | 9.560 | 8.589 | 10.151 | 8.022 | 11.000 | ‒ 2.978 |
Omzet* (x €1.000) | ‒ | ‒ | ‒ | ‒ | ‒ | |
Doorlooptijd: % verzoek art. 142 binnen 16 w. | 88% | 99% | 97% | 99% | 95% | |
BOD (Bijzondere opsporingsdienst) | ||||||
Tarief | n.v.t. | n.v.t. | n.v.t. | n.v.t. | n.v.t. | |
Volume | 509 | 528 | 622 | 773 | 350 | 423 |
Omzet* (x €1.000) | ‒ | ‒ | ‒ | ‒ | ‒ | |
Doorlooptijd: % BOD binnen 8 weken | 96% | 100% | 100% | 100% | 95% | |
WPBR ondernemingen | ||||||
Tarief | € 600,00 | € 600,00 | € 600,00 | € 600,00 | € 600,00 | |
Volume | 849 | 1.030 | 859 | 1.493 | 1.000 | 493 |
Omzet* (x €1.000) | € 401 | € 618 | € 499 | € 563 | € 450 | |
Doorlooptijd: % binnen 13 weken | 90% | 85% | 59% | 85% | 95% | |
WPBR leidinggevenden | ||||||
Tarief | € 92,00 | € 92,00 | € 92,00 | € 92,00 | € 92,00 | |
Volume | 964 | 861 | 1.222 | 1.471 | 1.100 | 371 |
Omzet* (x €1.000) | € 81 | € 79 | € 112 | € 130 | € 81 | |
Continue screening | ||||||
Volume | 290.537 | 310.256 | 334.127 | 356.048 | 325.000 | 31.048 |
Omzet overige departementen (x €1.000) | € 521 | € 504 | € 668 | € 490 | € 459 | |
Screenen incassodienstverlening ondernemingen | ||||||
Tarief | n.v.t | n.v.t | n.v.t | € 2200,1800,7400 | € 2200,1800,7400 | |
Volume | n.v.t | n.v.t | n.v.t | 0 | n.t.b. | |
Omzet* (x €1.000) | n.v.t | n.v.t | n.v.t | € 226 | n.t.b. | |
Doorlooptijd | n.v.t | n.v.t | n.v.t | 99% | n.t.b. | |
Screenen incassodienstverlening zeggenschapshebbende | ||||||
Tarief | n.v.t | n.v.t | n.v.t | € 600,00 | € 600,00 | |
Volume | n.v.t | n.v.t | n.v.t | 38 | n.t.b. | |
Omzet* (x €1.000) | n.v.t | n.v.t | n.v.t | € 25 | n.t.b. | |
Doorlooptijd | n.v.t | n.v.t | n.v.t | n.v.t | n.t.b. | |
Dienst Justis - totaal | ||||||
FTE- totaal (intern personeel) | 300 | 314 | 328 | 347 | 374 | |
Saldo baten en lasten in % van totale baten | 3% | 0% | 8% | 10% | 0% |